« سلام »

آورده اند که خداوند عز و جل بیافرید آدم را و به او فرمود :

وارد شو به زمین و تو جانشین من در زمین خواهی بود.

و احتما لا خواست آدم را از آینده فرزندانش آگاه کند و به او فرمود : در زمین دچار رنجها خواهی شد ، فرزندان تو هابیل و قابیل خواهند بود . قابیل ، هابیل را خواهد کشت و از این زمان رسم آدم کشی باب خواهد شد و انسانیت از میان بندگان من کم کم رخت بر خواهد بست ، البته فرزندان تو در زمین پراکنده خواهند گشت و اقوام و طوایف گوناگون از فرزندان تو به زمین رونق خواهند بخشید . بعضی از آنها با بعض دیگر دشمنی خواهند نمود و به واسطه ی این دشمنی ها که غالبا بر سر کسب ثروت و قدرت است بین آنها جنگها در خواهد گرفت و خونها به حق و نا حق بر زمین خواهد ریخت. از فرزندان تو کسانی را منتخب خویش قرار خواهیم داد و آنها را به سوی مردمانشان خواهیم فرستاد تا آنها را با حقیقت هستی آشنا کند و برای آنها بشارت دهنده و بیم دهنده باشد .

بعضی از این اقوام فرستادگان ما را خواهند کشت و به راه راست نخواهند گروید و بعض دیگر آنها را گرامی خواهند داشت .
و ما 124000 پیغمبر و پیغمبر زاده بر فرزندان تو خواهیم فرستاد تا آنها را به راه راست هدایت نموده و بشارت دهنده باشند بر دلیل هستی ، یعنی پیامبر خاتم که نامش احمد است . واین را بدان که اگر او و اهل بیتش نبود افلاک را نمی آفریدیم .
شریعتی که به وسیله ی او و جانشینانش به ابناء بشر معرفی خواهیم کرد قانون کامل زندگی بشر یعنی اسلام است که تا روز معلوم جوابگوی تمام نیازهای بشر خواهد بود.

واما پیامبر خاتم ظهور خواهد کرد و در راه ما و برای انجام وظیفه ای که به او محول نموده ایم مشقتهای فراوان خواهد برد و رنجها ی طاقت فرسا را تحمل خواهد نمود. در آن زمان عده ی کثیری به او ایمان خواهند آورد و به سوی او خواهند شتافت که به کمک آنها پایه های شریعت اسلام را محکم خواهد کرد. بار ها در زمان حیات و نیز در هنگامه ی وفات، جانشین برحقش را به همه معرفی خواهد کرد و به آنها خواهد گفت که من به جهت هدایت شما هیچ مزدی از شما نمی خواهم به جز این که با اهل بیتم مهربان باشید و قرآن ،کتاب خدا، و اهل بیتم را در بین شماها به امانت می گذارم که هر گز از هم جدا نمی شوند تا اینکه در روز معلوم به من بپیوندند. اما بعد از او پیمان سقیفه ها بسته خواهد شد و اهل بیت پیامبر سیلی ها خواهند خورد شمشیر ها بر فرقشان خواهد نشست ،جام های زهر خواهند نوشید ،تشنگی ها خواهند کشید ،در خفقان ها خواهند زیست و زندانها خواهند رفت و با این وجود دوستداران قلیلی خواهند داشت که آنها هم به واسطه ی محبتشان به در زحمت خواهند بود . والبته تحمل زحمت به خاطر امید به ظهور آخرین وصی من در زمین یعنی امام عصر خواهد بود که مجری عدالت در زمین است و این بار او را از دیده ی مردمان مخفی خواهم نمود تا زمانی که مردم و دوستدارانش همگی او را بخواهند و مقدمات ظهورش را فراهم آورند.

البته شیطان در این بین بیکار نخواهد نشست و از ظهورش ترسها در دل مردم خواهد انداخت و به آنها خواهد گفت که او با شمشیر می آید و هر کس را بیند گردن خواهد زد و تا زانوی اسبش خون راه خواهد افتاد و به این وسیله شوق دعا برای فرجش را از دل آنها بیرون خواهد برد و به بعضی هم خواهد گفت که هنوز شرایط فراهم نیست و تا ظهورش سالها باقی مانده و بدین روش این گروه هم ظهورش را دیر میبینند و او را خالصانه نمی خواهند...

و ما مردمان را یک نصیحت خواهیم کرد و آن موعظه این است که : « یک یک و دو تا دو تا قیام کنید و عدل را برپا سازید » تا زمینه ی ظهورش فراهم شود.

وما تا حکمتمان اقتضا نکند و مردمان نخواهند اذن ظهورش نمی دهیم تا مردمان در این فسادی که خودشان به وجود آورده اند بمانند و از تعفن ظلم به هلاکت رسند و بویی از برکات ظهور وصی آخرین پیامبرمان را استشمام نکنند تا روز معلوم...

و دوستان این داستان شاید از اولین اسراری بوده که خدا به حضرت آدم فرموده و چه بسا در این هنگام آدم به حال فرزندانش و نادانی آنها، آهها کشیده و افسوس ها خورده است ... و شما ای مردم آخر الزمان تا کی می خواهید به حرفهای شیطان گوش فرا دهید؟ ... آیا غریبی او را با تمام وجود احساس نمی کنید ؟... آیا شما هم می خواهید او را به نسلها و نسلهای بعد از خود حواله دهید؟ ... آیا شما هم او را به امان خدا رها می کنید ؟... وای بر شما ... وای بر شما که حجت خدا منتظر شماست و شما با سکوتتان همانند جدش علی ابن ابیطالب (ع) خانه نشینش کرده اید...

وای بر شما...



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |