"پرورگارا لعنت فرست بر ابى سفیان و بر پسرش معاویه و پسرش یزید پلید.
بر همه آنان لعن ابدى فرست و این روز (یعنی عاشورا) روزى است که آل زیاد و آل مروان ، به واسطه قتل حسین علیه السلام شادمان بودند.
پروردگارا تو لعن و عذاب الیم آنان را چندین برابر گردان."
آنچه از نظر شما گذشت فرازهایی از زیارت عاشورا بود که سالهای سال بر سر زبانها بوده و خواهد بود.
آیا این ابن زیاد و مروان فقط همان ابن زیاد ملعون و مروان بن حکم خبیث اند که در مقطعی از تاریخ آمدند و رفتند؟ و آیا معاویه و یزید و ابن زیاد و شمر و حرمله فقط در عاشورای سال 61 هجری بودند و دیگر هیچ؟
 هرگز چنین نیست..
یزیدیان و مروانیان در هر زمان و مکان وجود دارند همان طور که عاشورائیان در هر زمان و مکان هستند و "کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا" ...
اگر روزی آل زیاد و آل مروان به اسم دین ، دین را سر می بریدند و در روز قتل حسین علیه السلام که زنده کننده ی دین حق بود، هلهله می کردند و شاد و مسرور ، سوت و کف می زدند، امروز هم یزیدیان و مروانیان و ابن زیادهای زمان در همان روز یاد آباء و اجدادشان را زنده نموده و بار دیگر تاریخ را تکرار کردند  تا عاشورا بار دیگر حق و باطل را به انسان زیان دیده ی آخر الزمان نشان داده و چهره ها را آشکار ساخته و حجت را بر همگان تمام گرداند.
سالها لعن کرده ایم ابن زیاد و مروانیان را و امروز لعن می کنیم  توطئه گران اموی را که کمر بسته اند تا با صورتهای هزار چهره و دستهای آهنین مخمل پیچ شان ، اندک باقی مانده ی کوفیان را فریفته  و دین حق را که به سختی کمر راست کرده بر زمین بزنند.
به عروسکهای خیمه شب بازیشان می گوییم که آگاه باشند و فریب این نامردمان مردم نما را نخورند و به دامان ملت باز گردند و به عروسک گردانها هم می گوییم که این نسل، حسینیست و آماده است تا به اشاره ی رهبر و مقتدایش تفکر اموی را برای همیشه ی تاریخ از ریشه برکند و به کارگردانان، صحنه گردانان و گرگهایی که سالهاست در این حوالی زوزه کشان بر این خاک خون گرفته پوزه می سایند هشدار می دهیم "اگر بخواهند در برابر دین ما بایستند ، ما در برابر تمام دنیاشان خواهیم ایستاد" و "اگر بخواهند صلحی مانند صلح امام حسن علیه السلام را بر ما تحمیل کنند ،واقعه ی عاشورا را تکرار خواهیم کرد".
والسّلام.



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |