سفارش تبلیغ
صبا ویژن

:: نقش آفرینی امام زمان (ع) در پیروزی انقلاب اسلامی

ارسال شده توسط بندیر :: 85/7/8:: 9:30 صبح

یکی از مسائل مهم و حیاتی که در معادلات سیاسی سیاستمداران ایران و جهان به آن خیلی توجه نمی شود در حالی که مهمترین مؤلفه پیروزی انقلاب بشمار می آید، نقش ولایت و امام زمان علیه السلام در پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.
سیاستمداران همیشه با عینک سیاسی و مادی خود، با تحلیل اطلاعات و نتایجی که در جامعه می بینند نظریه ای را مطرح کرده بدون آنکه به سرچشمه اصلی این انقلاب یعنی عنایات و توجهات امام زمان علیه السلام توجه کنند.
پیروزی پیرمردی روحانی با دست خالی و فقط متکی بر مردم آنهم مردمی مستضعف و پابرهنه بر استعمار پیر غرب و شرق، خود مؤید این نکته است که در پشت صحنه انقلاب، نیروی الهی قوی وجود دارد که از همان زمان شروع تاکنون آن را هدایت کرده و می کند.
• یکی از علمای فاضل (مرحوم فاضل) نقل می کند: در نجف به خدمت امام رسیدم و خواستم امام را از ادامه انقلاب و مبارزه با شاه منع کنم. با امام صحبت کردم و نیم ساعت استدلال کردم که امام دست از مبارزه بردارد. گفتم: امام برجایتان بنشینید، صاحبخانه نمی تواند مستأجر را از خانه بیرون کند شما می خواهید شاه را از مملکت بیرون کنید. آنقدر استدلال کردم که مطمئن شدم امام راضی شدند. سپس امام با حالت آرامی جواب دادند: «یعنی نستجیر بالله امام زمان دروغ می فرمایند شاه باید برود؟»
• روز 22بهمن 1357 از سوی حکومت، حکومت نظامی اعلام شد. امام هم دستور دادند روز 22بهمن مردم راهپیمایی کنند. و این قطعاً منجر به کشتار زیادی از مردم می شد. بعضی به آیت لله طالقانی مراجعه کردند که به امام بگویید راهپیمایی را تعطیل کنند. آیت الله طالقانی با امام تلفنی تماس گرفته و سپس منقلب می شوند. سپس می گویند: به امام اصرار کردم؛ ایشان در جواب فرمودند: اگر دستور من بود بله ولی اگر دستور امام زمان علیه السلام باشد بازهم اصرار می کنید نه. فهمیدم که حکم از جای دیگری رسیده است.
• قضیه طوفان شن در صحرای طبس، آمدن نور سبزی از مشهد و سپس ایجاد طوفان و نابود شدن هلی کوپترها و شکست مفتضحانه آمریکایی ها آیا دلیلی جز این دارد؟
• کودتای نوژه از موارد دیگری است که مؤید این نکته است.
• مأموران کلانتری تهران، شب دنبال دزدی می روند. دزد فرار می کند و از دیوار باغی داخل باغ می پرد. مأموران هم دنبالش می روند. داخل باغ سگهایی (2 عدد) دنبال دزد می کنند و دزد وارد زیرزمین می شود. مأموران داخل زیرزمین می شوند و می بینند، زیرزمین پر از اعلامیه های کودتا است. اینگونه کودتا کشف و خنثی شد. و سپس امام فرمودند: این سگها مأمور بودند از جانب خدا برای حفظ انقلاب.
• هشت سال دفاع مقدس، کشوری با دست خالی و مقابل چهل کشور مسلح دنیا با نتیجه 1000 بر صفر پیروز شود. آیا چیزی جز امداد الهی است؟



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |

:: راز مقاومت شیعه/Shiite esistance mystery

ارسال شده توسط بندیر :: 85/7/7:: 11:13 صبح

در سال 1985 کنفرانسی از شیعه شناسان جهان در فلسطین اشغالی (اسرائیل) تشکیل شد و کتابی در 500 صفحه چاپ شد. در آن جلسه راز مقاومت شیعه را عشق به نهضت سرخ حسینی و تمایل به پرچم سبز مهدوی دانسته اند.
یعنی دو نگاه است که شیعه انقلاب می کند و آنرا استحکام می بخشد. شیعه با نگاه سرخ انقلاب می کند و با نگاه سبز انقلاب خود را استمرار می بخشد. این به این معنی است که برای زمینگیر کردن شیعه کافی است این دو نگاه را از شیعه بگیرند، عاشورا و انتظار را از او بگیرند. بهمین دلیل بود که دشمنان اسلام درسایتهای خود عکسهایی از قمه زنی شیعیان را نشان دادند که با هوشیاری بعضی از مراجع عظام حرام اعلام شد و حتی از مراسم قمه زنی مسلمانان عراق فیلم گرفتند و در سراسر جهان نشان دادند، که صحنه ای خشن از شیعیان به جهان ارائه دادند. و امروز مبارزه با اعتقاد به مهدویت در دستور کار دشمن قرار دارد که مسئولیت ما را در این زمینه دوچندان می کند.
امیدست بتوانیم با یاری خداوند متعال و عنایات حضرتش جزو منتظرین امام بزرگوارمان باشیم.



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |
<      1   2   3