دکتر کامران باقری لنکرانی

بسم الله الرحمن الرحیم
(اللهم صل علی محمد و آل محمد واهدنی لما اختلف فیه من الحق باذنک، انک تهدی من تشاء الی صراط المستقیم)

همین پنج شنبه گذشته بود که با گروهی از دوستان از نزدیک با ایشون دیدار داشتیم.
لب کلامشون این بود که انسان بصیر و انقلابی باید زمان شناس باشد، وظیفه اش را در هر زمان بشناسد و بدون درنگ به وظیفه اش عمل کند.
حقا که خودشان مصداق چنین انسانی هستند و همین گونه عمل کردند. هم آن زمان که به آقای دکتر احمدی نژاد نامه نوشتند که تا زمانی که اون بنده خدا کنار شما نشسته و حرف ولایت بر زمین مانده ما در هیات دولت حاضر نمی شویم و چند ساعت بعد برکنار شد، هم آن زمان که یک تیم قدرتمند برای آسیب شناسی دولت نهم و دهم و تهیه برنامه ای جامع برای کمک به دولت یازدهم تشکیل داد، هم آن زمانی که شخصا به آقایان فتاح و جلیلی پیشنهاد کاندیتاتوری از طرف جبهه پایداری داد، هم آن زمانی که تصمیم گرفت که به تصمیم جبهه پایداری گردن نهد و مسئولیت کاندیداتوری برای ریاست جمهوری یازدهم را بپذیرد و هم آن زمان که به خاطر جلوگیری از تشطط و چند دستگی در گفتمان امام ، انقلاب و رهبری و با وجود پشتیبانی های علمایی چون علامه مصباح(حفظه الله) و با وجود داشتن پایگاه مردمی قدرتمند، به نفع گزینه ی دوم جبهه پایداری کناره گیری کرد تا بار دیگر تقوای سیاسی و اصلحیت خویش را به اثبات رساند.
و ما چون میدانیم که ( و لا یحمل هذا العلم الا اهل البصر و الصبر ) به تاسی از این مدیر بصیر و زمان شناس، در این زمان از کاندیدای اصلح یعنی جناب آقای دکتر جلیلی حمایت خواهیم نمود و البته منتظر اتفاقات در بستر جریانات بعد از این نیز خواهیم بود و لحظه به لحظه مسیر را رصد خواهیم کرد و چفیه ها را بر نخواهیم داشت و نخواهیم گذاشت انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد. ان شا الله با پیروزی گفتمان امام، انقلاب و رهبری، قطار انقلاب از ریل خارج نگشته و هر چه سریعتر به مسیر خود ادامه خواهد داد و به زودی علمدار انقلاب پرچم به دست امام عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف خواهد سپرد.
إِنَّ الَّذِینَ قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمَّ اسْتَقَامُوا تَتَنَزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلَائِکَةُ أَلَّا تَخَافُوا وَلَا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنتُمْ تُوعَدُونَ.



| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |