خیر محترم و بنیانگذاز مسجد سیدالشهدا(ع) اکبرآباد یاسوج

به نام خدا
"مساجد الهی را تنها کسی آباد می کند که ایمان به خدا و روز قیامت آورده و نماز را برپا دارد و زکوة را بپردازد و از چیزی جز خدا نترسد،    ممکن است چنین گروهی هدایت یابند." (سوره توبه، آیه 18)

حضور همه دوستان عرض سلام دارم.
اینجانب در اواخر سال 90، با کمک تعدادی از دوستان و اعضای هیئت امنا، طرحی به نام "آبادگران خانه دوست" را در مسجد سیدالشهدا،علیه السلام، اکبرآباد (شهر یاسوج) راه اندازی کردیم. افراد خیر با عضویت دراین طرح تعهد میکنند که تا یک سال ماهیانه مبلغی از 2500 تا 25000 تومان به حساب مسجد واریز کنند که این مبالغ توسط هیئت امنا در امور جاری مسجد از جمله ساخت و ساز سرویسهای بهداشتی،خانه ی خادم، تعمیر و بازسازی بنای فرسوده ی مسجد و اجرای کارهای فرهنگی، هزینه شده و هیئت امنا موظف است هر 3ماه یک بار در جلسه ای که با حضور اعضای طرح تشکیل می شود گزارش کار ارائه دهد.
در صورتی که تعداد اعضای طرح از 150 نفر بیشتر شود، هر سال یک بار قرعه کشی انجام می شود و به چند نفر از اعضا جوایزی از جمله کمک هزینه سفرهای زیارتی اهدا خواهد شد.
تاکنون(1391/2/2)، 112 نفر به عضویت این طرح درآمده اند که تعهد همه تا پایان سال 91 می باشد و تمدید این مدت تنها با موافقت هر یک از اعضا امکانپذیر است.
لازم به ذکر است که  برای سهولت در عضو گیری، سامانه پیامکی آبادگران (10006791826548) راه اندازی شده و خیرین محترم میتوانند با نوشتن نام خود بعد از یک علامت ،*، (به عنوان مثال: *علی اکبری ) و ارسال به سامانه  و انجام مراحلی که توسط سامانه برای آنها ارسال می شود، در طرح عضو شوند. (سامانه، شماره حساب و شماره کارت بانکی مسجد را برای اعضا ارسال می کند.)
ارسال حدیث هفتگی، حدیث درخواستی و اوقات شرعی برای اعضا نیز در دستور کار است که به محض آماده شدن دیتا بیس راه اندازی خواهد شد.
همین جا از همه ی کسانی که این مطلب را مطالعه می کنند درخواست می کنم، که این فرصت را از دست ندهند و با عضویت در این طرح از آثار معنوی آن برخوردار شوند.

  • شماره حساب مسجد سیدالشهدا(ع) اکبرآباد:
    0305495405002

    بانک صادرات شعبه اکبرآباد یاسوج"
  • شماره 16 رقمی سپهرکارت:
    3139 0217 6917 6037

    به نام مسجد سیدالشهدا(ع)-حسین زاده-یوسفی
    والسلام


| ارسال به فیس بوک | ارسال به 100 درجه کلوب |