• وبلاگ : Bandir | بندير | منتظر
  • يادداشت : ارتباط با مصر
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    رييس پيامم عمومي بود ، اگه حال کردي بالا بيارش چون ديگه حوصله تايپش رو ندارم
    شازده پسر!
    آدم خوبه راجع به چيزي که نمي دونه نظر نده. ماجراي مصر و فاطميون چندصدسال است که تمتم شده است.سردار معزز اسلام «صلاح الدين ايوبي» بعد از برانداختن سلسله فاطمي در مصر، کشتاري مفصل از شيعيان به راه انداخت و از آن پس يک بار ديگر مصر به جهان اهل سنت پيوست. امروز در مصر چيزي کمتر از 5 درصد شيعه وجود دارد که عمده آنان هم تقيه مي کنند. ضمنا «فاطمي» اصلا مذهب نيست، فاطميون شيعيان اسماعيليه و 7 امامي بودند و به دليل آن که نسب خود را به خانم فاطمه زهرا مي رساندند به چنين نامي مسمي شدند.
    حضرت شازده! ما هم مثل شما مطيع امر «آقا» هستيم اما نه شما نماينده ايشان هستيد نه احمدي نژادي که خودم هم بهش راي دادم. بي انصاف تو حتي مطلب مرا نخوانده اي و مسائلي را مطرح کرده اي که من در مطلبم جواب آن ها را داده ام.
    حضرت اجل! کمي مطالعه سياسي بد نيست. مصر مدت هاست که از قطبيت جهان عرب خارج شده است. اگر برتري سنتي مصر را در نظر بگيريم هم کسي منکر رابطه با مصر مستقل و آزاد نيست بلکه بحث بر سر مصر مزدور آمريکاست که شخص امام دستور قطع رابطه با آن را داده است.
    بسيار متاسفم که قبل از خواندن مطلب يا اطلاع از زواياي يک ماجرا ، اين طور محکم و حق به جانب وارد بحث مي شويد و اين قدر هم سوتي مي دهيد.

    الحق كه ديپلمات خوبي نميشي طوي اينده
    پاسخ

    ممنون.. طو همان تو است..

    سلام مهندس . متأسفانه كشور ما خودش لب پرتگاه نابودي ميخواد اسلام رو از نابودي نجات بده . بابا بسه ديگه بي بند و باري عقيدتي تو نظام سياسي.

    يا علي

    پاسخ

    ممنون..