• وبلاگ : Bandir | بندير | منتظر
  • يادداشت : وظيفه شناسي و زمان شناسي يعني بصيرت
  • نظرات : 0 خصوصي ، 4 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     


    لام عزيزجان

    لطفا آدرس وبلاگ ما را اصلاح فرماييد.

    متشکر.

    http://ebrahimhasanlo.blogfa.com/


    سلام

    لطفا اين شبهات رو رفع کنيد.

    1-اقاي لنکراني چرا گذاشت يک شب به اعلام عدم تاييد صلاحيت و زماني که رد صلاحيتها روشن شده بود انصراف داد؟ غير از اينه که وي رد صلاحيت شده بود و با اينکارش لقب بصيرت شناس رو به خود داد.

    2-چطور ميشه که اقاي لنکراني که از همه اصلح تر شناخته ميشه بايد کنار بره تا کسي جايگزين وي شود که روي عملکرد اجرايش بحثه ؟

    3- يکي از دوستان گفته بود تا حالا آقاي جليلي حتي يک بار از پله هاي موسسه حضرت امام بالا نيومده و کانديد مجمع نيست. حالا چطور شد ورق برگشت؟

    4-ايشون( آقاي جليلي) برنامه اي رو تا حالا اعلام نکرده؟

    5- به من گفتيد اقاي رضايي که خودش سياستهاي چشم انداز و نيز اصل 44 رو نوشته تو همون برنامه هاي گفته چاره اي نيست جز اينکه به سمت اقتصاد فريدمني بريم. اما اقاي جليلي چرا توي اعلام برنامه هاي خود(که به نظر خود برنامه هست) ميگه از اسناد بالادستي(چشم انداز و سياستهاي اصل 44 استفاده مي کنيم مشکل اقتصاد رو حل مي کنيم؟

    6-حضرت اقا ملاکها رو اعلام کردن همه هم ،اقايون و گذشته و برنامه هاشون رو ميدونن پس چه لزومي داره از اقاي مصباح مايه بذاريم ثانيا اقاي مصباح قبلا از اقايوني حمايت کردن که بعد از حمايتهاي ايشون در فاصله يکماه از انتخابشون رويه اي رو شروع کردن که حالا اين مشکلات رو ايجاد کردن؟

    و اما اگر انسان خود تفکر نکند و عقلش را به ديگران بسپارد مطمئنا به خطا خواهد رفت. يه مطلبي رو جهت مطالعه دوستانمان رو سايت www.mobsna.ir گذاشتم بد نيست مطالعه کنيد تا مطلع بشين عدم تفکر و پيروي از جمع چه خواهد شد.

    پاسخ

    با سلام برادر .اينها که فرموديد جوابش رو حضورا در مسجد خدمتتون عرض کردم. ولي متاسفانه زود فراموش کرديد..التماس دعا داريم.
    + حسين 
    شما عزيز بايد به قاليباف راي بدهيد
    + پاسبان 
    سلام دوست عزيزم بنده مي دونستم که اين آقا به نفع آقاي جليلي کنار مي ره چون بايد مي رفت و خودش مي دونست که احتمال داره که شوراي نگهبان عدم رجل سياسي براي ايشان رد نمايد پس کنار رفت جاش رو به يک آدم ارزشي و انقلابي و سياسي و ولايت مدار داد و مي دونست اين کار را بهتر از اون بلده پس احسنت به ايشان که زمان شناسي کرد و بنفع بهتر از خودش کنار رفت. يا حق
    پاسخ

    سلام .خدا رو شکر که دوستان از علامه مصباح که شماره ي صفحات نوشته هاي سياسي و حقوقيش به اندازه ساعت هاي عمر من و شماست بصيرتر هستند.